سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ارزان بهترین ماساژور برقی

خرید ارزان بهترین ماساژور برقی

خرید پستی بهترین مارک مساژور بدن

خرید ارزان ماساژور بدن , خرید ارزان ماساژور اورجینال , ماساژور کتف و گردن , بهترین ماساژور گردن , ماساژور گردن  , ماساژور شانه , ماساژور کتف و شانه , ماساژور گردن شارژی , بهترین ماساژور بدن

دوستان و همراهان همیشگی فروشگاه تخصصی کالاحراج امروز برای شما که میخواهید رلکس شوددی یک پیشنهاد ویژه داریم! آیا ماساژ را دوست دارید؟ قدیم ترها این شکلی بود که توی حمام های عمومی همیشه عده ای حضور داشتند که پروسه حمام رفتن افراد را با انجام دادن «مشت و مال» کامل کنند. قبول داریم، قدیمی ها یک مقدار خشن بودند که حتی این فرایند شیرین را هم با مشت همراه می کرده اند و احتمالا سال ها بعد تازه کلمه لطیف «ماساژ» به گوش شان خورد. اما همان موقع هم همه می دانستند که یک ماساژ جانانه چطور به قول خودشان استخوان ها را نرم می کند و خستگی را در میبرد. سال ها بعد که کم کم همه چیز رنگ و بوی علمی گرفت، ماساَژ درمانی وارد گروه طب مکمل شد و محققان شروع کردند به پیدا کردن تاثیراتش بر مشکلات آدم ها. خبر خوب اینکه دست خالی هم برنگشتند و برای خیلی از مشکلات رایج امروزی، ماساژ را به عنوان یک روش مناسب که در بعضی موارد درد را تخفیف می دهد و در موارد دیگر، آن را از بین می برد، پیشنهاد دادند. دستگاه ماساژور کتف و گردت وسیله ای است که از لذت ماساژهای گرمابه های قدیم تا لذت ماساژهای جدید را برایتان  دارد. با این دستگاه طعم رلکس شدن رو براتون بعد از یه روز خسته کننده به ارمغان میاره.

خرید ماساژور برقی ارزان قیمت

فروشگاه تخصصی کالاحراج قصد دارد نیازهای شما مشتری های همیشگی را با بالاترین سطح خدمات برطرف کند.

به پاس حمایت شما از ما 10? تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شده است

که در هنگام خرید نقدی بر روی فاکتورتان اعمال میشود.

برای خرید نقدی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید

خرید پستی ارزان

شما میتوانید سایر کفش های دیگر با کیفیت و قیمت های فوق العاده را ←اینجا→ ببینید.

♣اعتماد شما سرمایه بیکران ماست♣

خرید ارزان ماساژور بدن

خرید ماساژور کتف و گردن

وضعیت کالا: موجود

قیمت : 75,000 تومان

خرید پستی ارزان

  ماساژور گردن و شانه neck and shoulder

طراحى منحصر به فرد، ظریف، قابل حمل

ماساژ به صورت ضربه ای در چند حالت

براى استفاده در خانه یا محل کار

قابلیت ماساژ گردن، ماساژ کمر

ماساژ شانه، ماساژ باسن، ماساژ ران پا

قابلیت پوشانندگى محل ماساژ براى ماساژ کامل

بهبود گردش خون

تسکین دردهاى ماهیچه اى

کاهش گرفتگى و فشار ماهیچه

ایجاد آرامش روحی و درمان ضعف اعصاب

قابلیت از بین بردن درد و گرفتگی عضلات و بازگرداندن انرژی و قدرت دوباره به آنها

از بین بردن خستگى و استرس در شانه ها، گردن، پشت، کمر، باسن و پاها

ماساژور بدن

خرید ارزان ماساژور مسافرتی

قیمت : 75,000 تومان

خرید پستی ارزان

معرفی کلی محصول

ماساژور کتف و گردن

در هنگام خستگی ماساژ دادن بهترین راهکار آن می باشد دستان مهربانی که بتواند شانه های ما را ماساژ دهد بهترین هدیه در این لحظات خستگی هستند اما خب همیشه نمی توان دو عدد دست مهربان بی کار یافت اما با ماساژور شانه و کتف به راحتی می توان همان حس راحتی رو داشت و خستگی رو از تن بیرون کرد.

گردن ما در مقابل انواع مختلفی ازاسترسها وفشارها آسیب پذیر است.مهره های گردن بعد از مهره های کمر بیشتراز بقیه مهره ها به اختلالات استخوانی و عضلانی دجار می شوند.درد گردن در افرادی که پشت میز نشین هستند(کارمندها،تایپیست ها ،افرادی که مطالعه مداوم دارند و به طور کلی تمام افرادی که با دست کار دقیقی را انجام می دهند و باید سر را خم کرده و به آن نگاه کنند) شایع تر است ; چون عضلات گردن شان مدام در حال انقباض است و سبب خستگی آنها می شود و وقتی عضله ای خسته شود جریان خونش کاهش پیدا می کند.بهترین توصیه به افرادی که دچار چنین مشکلاتی هستند استفاده پیوسته از ماساژور است.

خرید مساژور برقی

خرید مساژور برقی

خرید مساژور برقی

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 75,000 تومان

خرید پستی ارزان