سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ارزان لباس جدید استقلال

خرید ارزان لباس جدید استقلال

خرید اینترنتی تی شرت استقلال طرح استقلالی ام

 

خرید تی شرت استقلال , خرید لباس اورجینال استقلال , خرید لباس  استقلالی ام , لباس استقلال در فصل جدید , فروشگاه استقلال , خرید اینترنتی تی شرت استقلال , تی شرت استقلالی ام

استقلالی های غیرتی که همیشهه پشت تیمشون وایستادن و در همه حالی فریاد استقلالی ام رو بر زبون دارن امروز یه سورپرایز و یه پیشنهاد عالی براتون داریم. یه تی شرت خفن واسه همه طرفدارای این تیم که سراسر تاریخش افتخار بوده. این تی شرت رو هم میتونید وقت رفتن به دیدن مسابقه بپوشید هم وقت تمرین و ورزش و پیاده روی. جنس این تی شرت نیز به گونه ای است که بسیار باکیفیت بوده و برای مدتهای طولان یمیتونید ازش استفاده کنید. و طرح آن که به صورت استقلالی ام نوشته شده بسیار شیک و جذاب است و لرزه بر تن حریف میندازه! این تی شرت رو میتونید حتی به عزیزان و دوستان استقلالی تون هدیه بدید و قطعا از اون بسیار خوشحال میشه چون استقلالیه! در ادامه اطلاعات کاملتری نیز براتون آوردیم که بتونید بهتر و دقیقتر یه خرید عالی رو داشته باشید. باماباشید!

خرید تی شرت استقلالی ام

فروشگاه تخصصی کالاحراج قصد دارد نیازهای شما مشتری های همیشگی را با بالاترین سطح خدمات برطرف کند.

به پاس حمایت شما از ما 10? تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شده است

که در هنگام خرید نقدی بر روی فاکتورتان اعمال میشود.

برای خرید نقدی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید

خرید پستی ارزان

شما میتوانید سایر کفش های دیگر با کیفیت و قیمت های فوق العاده را ←اینجا→ ببینید.

♣اعتماد شما سرمایه بیکران ماست♣

باشگاه فوتبال استقلال تهران یکی از پر هوادارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران است که در سال 1324 در شهر تهران بنیان‌گذاری شده‌است. استقلال تا پیش از انقلاب ایران تاج نام داشت.این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. استقلال با دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا 1970 و جام باشگاه‌های آسیا 91–1990) و دو نایب قهرمانی (جام باشگاه‌های آسیا 92–1991 و جام باشگاه‌های آسیا 99–1998) و دو مقام سومی (مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا 1971 و جام باشگاه‌های آسیا 02–2001)، پُرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران در رقابت‌های آسیایی و سومین باشگاه پرافتخار تاریخ قاره آسیا محسوب می‌شود. استقلال همچنین با 8 قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان 2 بار و لیگ برتر 3 بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با 6 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است. در مجموع استقلال با کسب 16 عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا پرافتخارترین تیم ایران است.

خرید ارزان تی شرت استقلال

خرید پستی تی شرت استقلال

قیمت: 26,000 تومان

خرید پستی ارزان

تیشرت هواداران استقلال

وضعیت کالا: موجود

 

تقدیم به همه طرفداران شیک پوش استقلال

 

عرضه شده برای هواداران فوتبال

 

 هم شیک و زیبا شوید!  هم تیمتان را تبلیغ کنید!

 

فری سایز (مناسب سایز L,XL)

 

جنس :فلامنت

 

آستین کوتاه

 

نوع یقه :گرد

 

قابل شست و شو

 

قد تیشرت :65?5  عرض سینه :48

 لباس ورزشی استقلال

خرید لباس اورجینال استقلال

قیمت: 26,000 تومان

خرید پستی ارزان

معرفی کلی محصول

تیشرت هواداران استقلال

تی شرت استقلال  برای تمامی طرفداران آبی پوش پایتخت می‌باشد. جنس این محصول فلامنت بوده و بسیار زیبا طراحی شده است. این تیشرت فری سایز (مناسب سایز L , XL)   میباشد.اگر شما هم از طرفداران استقلال هستید حتما این تیشرت را تهیه نموده و در باشگاه فوتبال و یا در استادیوم در هنگام تشویق از این تی شرت استفاده نمایید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تی شرت طرح استقلالی ام

قیمت: 26,000 تومان

خرید پستی ارزان