سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ارزان شلوار اسلش پسرانه

خرید اینترنتی شلوار اسلش مردانه طرح PHILIPP PLEIN

خرید شلوار مردانه , خرید شلوار اسلش , خرید شلوار اسلش Philip Plein , خرید شلوار اسلش مردانه ,  , شلوار اسلش لی , شلوار اسلش دخترانه , شلوار اسلش ارتشی , شلوار اسلش چیست , لباس راحتی مردانه در منزل , لباس راحتی مردانه ترک , شلوار راحتی مردانه , خرید شلوار راحتی مردانه

 
یکی از پوشش‌هایی که در کنار کفش اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شلوار اسلش می‌باشد. اسلش به دلیل راحت و سبک بودن و همچنین پر کاربرد بودن بسیار محبوب گشته است. این شلوار نیز یکی از نمونه‌های راحت با تن خور عالی می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این شلوار به صورت Free Sizeبوده که برای سایز‌های 36 تا 46 مناسب می‌باشد. این روزها شلوار اسلش به عنوان پرطرفدارترین شلوارها در میان جوان های خوش سلیقه قرار گرفته است و نظر هر شخص که میخواهد خاص و متفاوت باشد را به خودش جلب میکند. جنس این شلوار به گونه ای طراحی شده است که هم برای فصل سرد و هم برای فصل های گرم قابل استفاده است و نیز دارای جنس درجه یک میباشد.  ما در این فروشگاه میخواهیم نهایت رضایتمندی را برای شما عزیزان فراهم کنیم. با ما همراه باشید.

اسلش چیست؟ سائول هادسون (به انگلیسی: Saul Hudson) (زاده 23 ژوئیه 1965) شناخته شده به نام اِسلَش، نوازنده گیتار الکتریک سابق گروه‌های گانز ان روزز و ولوت روولور بود. و در حال حاضر به صورت سولو و با خوانندگان مهمان کار می‌کند. اولین آلبوم سولو خود را با نام اسلش در سال 20100پ منتشر کرد. مجله تایم او را به عنوان نفر چهارم برترین نوازندگان گیتار الکتریک تمام ادوار تاریخ انتخاب کرده‌است. اسلش در همپستید محله‌ای  مرفه‌نشین در لندن متولد شد. پدر و مادر وی هر دو در یک شغل هنری مشغول به کار بودند. مادر وی طراح لباس دیوید بویی بود و پدرش در برنامه‌های زنده به نیل یانگ و جونی میشل کمک می‌کرد. اسلش تا سن 11 سالگی در شهر استک-آن-ترنت استافوردشایر زندگی کرد ولی در اواسط دهه هفتاد به همراه والدینش به لس آنجلس نقل مکان کرد. لقب «اسلش» توسط دوست خانوادگی‌شان سیمور کسل به وی داده شد، طبق گفته وی که «همیشه در عجله بود و از جایی به جای دیگر می‌پرید.»

شلوار اسلش فیلیپس پلین

یک شلوار راحتی که درعین حال بسیار شیک و زیبا بوده و نیز برای جوانان شیک پوش بسیار مناسب است. اگر دنبال یک شلوار متفاوت و زیبا هستید ما شلوار اسلش مردانه طرح فلیپ پلین را به شما پیشنهاد میدهیم. یک  انتخاب عالی برای شما و نیز یک هدیه مناسب برای هر آنکس که دوستش دارید.

.

سایت کالاحراج قصد دارد نیازهای شما مشتری های همیشگی را با بالاترین سطح خدمات برطرف کند.

به پاس حمایت شما از ما 10? تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شده است

که در هنگام خرید نقدی بر روی فاکتورتان اعمال میشود.

برای خرید نقدی بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید

شما میتوانید سایر شلوارهای دیگر با کیفیت و قیمت های فوق العاده را ←اینجا→ ببینید.

♣اعتماد شما سرمایه بیکران ماست♣

اسلش

شلوار اسلش مردانه طرح PHILIPP PLEIN

دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک

سایز: فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)

کمر کشی پهن و بند داخلی

دارای یک جیب پشتی و کش در مچ پا

بسیار شیک و با کیفیت

خرید اینترنتی شلوار اسلش مردانه طرح PHILIPP PLEIN

قیمت : 45000 تومان


خرید شلوار اسپرت اسلش

برند Philipp Plein از جمله برند هایی است که به سبب طراحی منحصر به فرد امروزه مورد توجه ویژه جوانان قرار گرفته است. شلوار اسلش مردانه طرح Philipp Plein دارای طراحی خاص و بسیار شیک می باشد. جنس این شلوار پنبه و نخ بوده و به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) با قیمتی استثنایی عرضه شده است.

خرید ارزان شلوار اسلش پسرانه

قیمت : 45000 تومان


خرید شلوار مردانه

ویژگی های شلوار اسلش طرح جین Adidas :
 دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک
– دارای یک جیب  پشتی
– فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 46)
– شیک و مورد پسند جوانان امروزی
– بسیار راحت
– کمر کشی پهن و بند داخلی

 

خرید اسلش مردانه


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را  درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 45000 تومان